Čtení a čtenářství na Střední odborné škole, Litvínov-Hamr – Pavla KROUPOVÁ
Pavla KROUPOVÁ
Bakalářská práce
Čtení a čtenářství na Střední odborné škole, Litvínov-Hamr
Reading and its development in Secondary Vocational School, Litvínov-Hamr
Anotace:
Tematika bakalářské práce je zaměřena na čtení a čtenářské dovednosti žáků Střední odborné školy, Litvínov - Hamr. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje problematiku čtení, čtenářství a čtenářskou gramotnost v dnešní společnosti. Je zde přiblížena problematika důležitosti čtení s porozuměním a poruchám učení. V praktické části se nachází výsledky z výzkumného …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis focuses on reading skills of students at Střední odborná škola, Litvínov Hamr. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the role of reading, readership and literacy in today´s society. It also describes the importance of reading for understanding by students with learning disorders. Practical part shows the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROUPOVÁ, Pavla. Čtení a čtenářství na Střední odborné škole, Litvínov-Hamr. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Úroveň čtení s porozuměním na 1. stupni primární školy
Gabriela ZLÁMALOVÁ -
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. a 9. ročníku ZŠ
Dana Caletková -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě
Olga JURÁŇOVÁ