Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky – Mgr. David SAHULA, BBA
Mgr. David SAHULA, BBA
Diplomová práce
Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky
Proposal of Public Relations strategy of Hypoteční banka
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním public relations. V první teoretické části je vysvětlen obsah pojmu public relations, představeny různé vzta-hy marketingu a PR, objasněny východiska PR a stanoven postup při zpracování PR strate-gií. Ve druhé praktické části jsou analyzovány a zhodnoceny současné PR aktivity a image Hypoteční banky, prostředí, ve kterém podniká, a názory a postoje …víceAbstract:
The master thesis deals with strategic planning in the area of Public Relations. The first theoretic part explains Public Relations term, it presents various relations between marketing and PR, clarifies PR bases and sets the process of PR strategy creation. The se-cond practical part analyzes and evaluates the present PR activities and image of Hypoteční banka, corporate environment, opinions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor:
4966
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAHULA, David. Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová