Komunikační plán pro aquapark na Luhačovické přehradě. – Ing. Jitka HAMŠÍKOVÁ
Ing. Jitka HAMŠÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán pro aquapark na Luhačovické přehradě.
Communication plan for an aquapark in the area of Luhačovice dam.
Anotace:
Vytvořením komunikačního plánu pro aquapark na Luhačovické přehradě, si klade OÚ Pozlovice za cíl, zvýšit informovanost o jeho existenci. Plán se snaží využít charakteristik potenciálních cílových skupin zákazníků, vytvořit pro ně vhodnou propagační kampaň, která by je měla pozitivně ovlivnit a přesvědčit k návštěvě. Po první sezóně provozu bude možno zjistit, jaký měla kampaň přínos z hlediska příjmů …víceAbstract:
The town hall of Pozlovice has set the aim to promote the project the construction of an aquapark in the area of Luhačovice dam by the creation of a communication plan. The potencial targeting groups of customers are considered in the plan. It contains an advertising campaign which should influence and persuade people to come for visit. The first season of the operation will show the success of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMŠÍKOVÁ, Jitka. Komunikační plán pro aquapark na Luhačovické přehradě.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.