Případová studie začínajícího učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol – Bc. Veronika WOJNAROVÁ
Bc. Veronika WOJNAROVÁ
Diplomová práce
Případová studie začínajícího učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol
Case study of beginning teacher of czech language and literature at the second grade of elementary school
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat problémy začínajících učitelů českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol. První část práce se věnuje úskalím, která na začínající učitele při výkonu povolání čekají a již proběhlým studiím na toto téma. Pro druhou část práce jsou vybrány 3 konkrétní případy začínajících učitelů a podrobně je popsána jejich situace. U žáků těchto učitelů bylo provedeno …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the problems of beginning teachers of czech language and literature at the upper primary schools. The first part of the thesis deals with the pitfalls that await the beginning teachers during their careers and also describes the previously published studies on this topic. The second part of the thesis describes three specific cases of beginning teachers and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WOJNAROVÁ, Veronika. \textit{Případová studie začínajícího učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9akcht/.
Jak správně citovat práci
WOJNAROVÁ, Veronika. Případová studie začínajícího učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a muzejní a galerijní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel v mateřské škole a jeho sociálně-ekonomické zázemí
Stanislava JELÍNKOVÁ -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení - případová studie
Julie Grombířová -
Spolupráce učitelů na malotřídní základní škole (případová studie)
Klára Beranová -
Autorita učitele na 1.stupni ZŠ očima žáků a učitelů - případová studie
Jitka Milaniaková
Název
Vložil
Vloženo
Práva