Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour – Šárka Morávková
Šárka Morávková
Bakalářská práce
Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour
Brand repositioning of a yachting company Navigatour
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tím, jakým způsobem změnit dlouhodobé vnímání značky jachtařské společnosti Navigatour v mysli zákazníků. Teoretická část se zabývá podstatou a důležitostí značky, korporátní kultury společností a procesem repositioningu. Praktická část popisuje rekreační jachting, fungování společnosti Navigatour a na základě sběru a analýzy primárních dat je navržen postup reposi-tioningové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with how to change the long-term perception of the Navigatour yacht brand in the mind of customers. The theoretical part deals with the essence and importance of the brand, companies corporate culture and the process of repositioning. The practical part describes recreational yachting, the functioning of company Navigatour and on the basis of collection and analysis of primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Strategický re-branding a repositioning brokerjet Česká spořitelna
Kamila Voldřichová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Petra Voláková -
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová