Quynh Anh Le

Bakalářská práce

Marketingová strategie Prague Apartment Group

Marketing strategy of the Prague Apartment Group
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategií Prague Apartment Group. Cílem práce je proces strategického marketingového plánování a stanovení marketingových cílů. Aplikuji teoretické poznatky v praxi a pomocí analýz zhodnotím současný stav na trhu. Na základě výsledků provedených analýz v praktické části je navržena marketingová strategie, která firmě umožní obstát v konkurenčním prostředí.
Abstract:
The Aim of the thesis is to create the marketing strategy of the Prague Apartment Group.The aim of the thesis is the process of strategic marketing planning and setting marketing goals. I apply theoretical knowledge in practise and use analyzes to evaluate the current market. Based on the results of the analyzes carried out in the practical part, a marketing strategy is proposed that will enable the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON