Loutka jako pomocník při problémových situacích ve školní třídě – Bc. Eva VALOVÁ
Bc. Eva VALOVÁ
Diplomová práce
Loutka jako pomocník při problémových situacích ve školní třídě
The puppet as an assistant in problematic situations in the classroom
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak často a jakým způsobem učitelky MŠ využívají loutek při řešení problémových situací. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku vybraných typů loutek, osobnost předškolního pedagoga, působení loutky na dítě předškolního věku a na problémové situace v obecné rovině i v podmínkách MŠ. Praktická část je formulována výzkumným šetřením, jehož úkolem bylo zjistit …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine how often and how preschool teachers use puppets in problem solving. The theoretical part focuses on the characteristics of selected types of puppets, personality of preschool teacher, action puppets for preschool children and problem situations in general and in terms of kindergarden. The practical part is formulated in a research whose task was to identify and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Hana Volkmerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALOVÁ, Eva. Loutka jako pomocník při problémových situacích ve školní třídě. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Problémové situace a jejich možná řešení při adaptaci jednovaječných dvojčat na prostředí mateřské školy
Eliška Frydrychová -
Připravenost pedagogů v mateřských školách na problémové situace s dětmi s ADHD a Aspergerovým syndromem ve Valašském Meziříčí
Kristýna ZUBROVÁ -
Krizové situace u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Tereza HLADÍKOVÁ -
Loutka v každodenní praxi pedagoga mateřské školy
Gabriela WILČKOVÁ -
Loutka jako nástroj motivace v mateřské škole.
Kateřina TRSKOVÁ -
Loutka jako pomocník při výchově a vzdělávání dětí na I. stupni ZŠ
Lenka KLIMKOVÁ SVOBODOVÁ -
Dítě a loutka v MŠ
Pavla ZLATOHLÁVKOVÁ