Ing. Zdeněk Mašek

Disertační práce

Optimalizace řízení spalovacího motoru v hybridním pohonu vozidla

Control Strategy Optimalization of Combustion Engine in Hybrid Electric Vehicle
Anotace:
Tato dizertační práce je zaměřena na návrh metodiky optimálního řízení vznětového spalovacího motoru použitého jako primární zdroj v hybridním pohonu vozidla. V práci je provedena rozsáhlá analýza chodu spalovacího motoru za účelem dosažení co nejnižší spotřeby paliva. Je porovnána metoda statické optimalizace vycházející z úplné charakteristiky spalovacího motoru s optimalizací dynamickou, která bere …více
Abstract:
A main goal of dissertation is to propose a methodology for optimal control of diesel engine in hybrid vehicle drivetrain. An extensive analysis of combustion engine operation in order to achieve the lowest fuel consumption are done. Two optimization methods are compared. The first one is based on static fuel consumption map of engine, the second one is such optimization that keep in mind engine dynamic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 3. 2012

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mašek, Zdeněk. Optimalizace řízení spalovacího motoru v hybridním pohonu vozidla. Pardubice, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Doktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Dopravní prostředky a infrastruktura: Elektrotechnika