Dominika Šteflíková

Bakalářská práce

Vplyv emócii na spokojnosť a lojalitu návštevníkov destinácií Českej republiky

Vliv emocí na spokojenost a loajalitu návštěvníků destinací České republiky
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vybranými pozitivními a negativními emocemi a jejich vlivem na spokojenost a loajalitu návštěvníků v destinací České republiky. Cílem je zhodnocení vybraných emocí na spokojenost a loajalitu návštěvníka a na základě výsledků navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti a loajality. Teoretická část je věnována problematice cestovního ruchu a emocím, i ve …více
Abstract:
The thesis focuses on selected positive and negative emotions and their influence on the satisfaction and loyalty of visitors to destinations in the Czech Republic. The aim is to evaluate the selected emotions on visitor satisfaction and loyalty and based on the results, suggest recommendations that could lead to increased satisfaction and loyalty. The theoretical part is devoted to tourism and emotions …více
Abstract:
Záverečná práca sa zaoberá vybranými pozitívnymi a negatívnymi emóciami a ich vplyvom na spokojnosť a lojalitu návštevníkov v destinácií Českej republiky. Cieľom je zhodnotenie vybraných emócii na spokojnosť a lojalitu návštevníka a na základe výsledkov navrhnúť odporúčania, ktoré by mohli viesť k zvýšeniu spokojnosti a lojality. Teoretická časť je venovaná problematike cestovného ruchu a emóciám, …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Andrea Králiková
  • Oponent: Patrik Kubát, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management cestovního ruchu