Matěj Lejsek
Bakalářská práce
Marketingová studie podniku
Marketing study of a selected company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je provedení marketingové studie konkrétního podniku. První část práce je věnována teorii. Jsou v ní vysvětleny základní teoretická východiska marketingu a marketingového plánování. Hlavní pozornost je věnována situační analýze, marketingovému mixu a analýze SWOT. V praktické části je nejprve charakterizován vybraný podnik. Na charakteristiku podniku navazuje analytická část …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is a marketing study of a selected company. First part of the thesis is devoted to the theory. It involves explanation of a basic theoretical basis of marketing and marketing planning. The main attention is paid to the situation analysis, marketing mix and a SWOT analysis. In the beginning of the practical part is a description of the chosen company. This description is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2015
Zveřejnit od: 21. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lejsek, Matěj. Marketingová studie podniku. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva