Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu – Michaela PERTLÍČKOVÁ
Michaela PERTLÍČKOVÁ
Diplomová práce
Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu
The comparison of the transmission method and methods of pedagogical constructivism in the teaching of political science on the high school
Anotace:
Výukové metody jsou velmi zásadní ve vyučování. Mají velký vliv na osvojování učiva žákem. Cílem diplomové práce byla komparace transmisivní výuky a pedagogického konstruktivismu, jednotlivých výukových metod a jejich předností a limitů. Oba přístupy jsou využívány i v praktické výuce, na kterou se zaměřil výzkum prezentovaný v této práci. Záměrem bylo zjištění, který pedagogický přístup převládá a …víceAbstract:
Teaching methods are very crucial in teaching. They have a big impact on student learning curriculum. The aim of the thesis was to compare transmissive teaching and pedagogical constructivism, individual teaching methods and their advantages and limitations. The both models of teaching are used in the practical teaching, which focused research presented in this document. The intention was to establish …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Havlínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PERTLÍČKOVÁ, Michaela. \textit{Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9d50hg/.
Jak správně citovat práci
PERTLÍČKOVÁ, Michaela. Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Učitelství historie pro SŠ - Učitelství společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Styly neverbálního chování učitelů ve vyučování
Anna Šmardová -
Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních
Markéta Viehmannová -
Odměny a tresty ve vyučování očima učitelů a žáků
Eva Palánková -
Výuka lidových tradic a zvyků ve 2. ročníku vybrané základní školy v regionu Uherskohradišťska: případová studie
Martina Sonntagová -
Dialogické vyučování a jeho přítomnost ve virtuálních hospitacích
Soňa Fejtl Svobodová -
Specifika práce učitele odborných předmětů a praktického vyučování ve výuce žáků s dominancí levé ruky
Tomáš Vaněk