Martina SASÍNKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza metod měření sponzoringu

The analysis methods of measurement of the sponzorship
Anotace:
Cílem teoretické části této bakalářské práce je analyzovat literární zdroje marketingové komunikace s důrazem na sponzoring, zjistit současnou situaci využívání sponzoringu v praxi a měření sponzorovaných aktivit firem v České republice a také objasňuje podnikovou filantropii a dárcovství. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření sponzorovaných aktivit firem v České republice.
Abstract:
The objective of theoretic parts of these baccalaureate work is analyze literary sources marketing communication forcefully on sponsoring, find out contemporary situation exploitation sponsoring practically and metering sponsored activities firms in Czech republic. Bring out business philanthrophy and donation. In practical parts is effected questionnaire inquiry sponsored activities firms in Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zveřejnit od: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6845

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SASÍNKOVÁ, Martina. Analýza metod měření sponzoringu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.