Finanční a prodejní analýza letákové akce Proton v letech 2001 - 2006 – David DOLANSKÝ
David DOLANSKÝ
Bakalářská práce
Finanční a prodejní analýza letákové akce Proton v letech 2001 - 2006
Financial and sale analyse of leaflet Proton in years 2001 - 2006
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat finanční a prodejní situaci společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Protože analýza je velmi široký pojem, takže se omezila jen na finanční a prodejní analýzu nejlepšího marketingového nástroje společnosti, letáku Proton. Práce byla rozdělena na finanční a prodejní situaci a z výsledku práce vzniklo doporučení, jak postupovat v některých situacích v následujícím období …víceAbstract:
The main goal of this diploma is analyse of financial and sale status of HP TRONIC Zlín company. This analyse is focusing into financial and sale status of the most important marketing instrument of HP which is leaflet PROTON. This diploma is divided into financial and sales part. The result of this diploma are recommendations how to continue in different situations in next period, which activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2006
Identifikátor:
4301
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLANSKÝ, David. Finanční a prodejní analýza letákové akce Proton v letech 2001 - 2006. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman