FOOD WASTE a jeho prevence pro generaci Z prostřednictvím kampaně na sociálních sítích – Martin Mikulášek
Martin Mikulášek
Bakalářská práce
FOOD WASTE a jeho prevence pro generaci Z prostřednictvím kampaně na sociálních sítích
FOOD WASTE and its prevention for Generation Z through a social media campaign
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postoji generace Z k potravinovému plýtvání, vzhledem k tomu, že gen Z může mít větší tendence potravinami plýtvat. Cílem je identifikovat vliv reklamy a influencerů na plýtvání potravinami u této generace, doporučit vhodnou komunikaci na sociálních sítích a odhalit, zdali je účinnost oslovení prostřednictvím influencerů vhodná. Práce je zaměřena zejména na sociální sítě …víceAbstract:
Bachelor thesis examines the attitudes of Generation Z towards food waste, given that Gen Z may have a greater tendency to waste food. The aim is to identify the influence of advertising and influencers on food waste among this generation, to recommend appropriate social media communication and to reveal whether the effectiveness of reaching out via influencers is higher. The work is mainly focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKULÁŠEK, Martin. \textit{FOOD WASTE a~jeho prevence pro generaci Z~prostřednictvím kampaně na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/9ed7l7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z
Tereza Štěpánková -
Návrh intervence k prevenci plýtvání potravinami u generace Z
Vendula Smilková -
Prevence plýtvání potravin v domácnostech a restauracích z globálního a českého hlediska
Marie ŠARVAŠOVÁ -
Plýtvání potravinami na úrovni spotřebitelů v ČR
Petra Baarová -
Vliv nakupování online a v kamenných prodejnách na plýtvání potravinami
Eliška Kočí -
Plýtvání potravinami v rámci dodavatelského řetězce
Tereza Blinková -
Marketingové odporučenia pre riešenie plytvania potravinami v Juhomoravskom kraji
Lenka Hamajová -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp