Bc. Martin Škaloud

Diplomová práce

Návrh integrované marketingové komunikace společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o.

Proposal of Integrated Marketing Commuication of Robert Bosch Co Ltd.
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh integrované marketingové komunikace divize automobilové techniky předního celosvětového dodavatele v automobilovém průmyslu v České a Slovenské republice. Cílem je zhodnocení stávající marketingové komunikace a navržení komunikační strategie v souladu s principy integrované marketingové komunikace. Diplomová práce představuje aktuální přístupy k marketingové komunikaci …více
Abstract:
The theme of this thesis is the proposal of integrated marketing communication of automotive division of leading world supplier in automotive industry in czech and slovak republic. The goal is the evaluation of current marketing communication and the proposal of communication strategy in line with the principles of integrated marketing communication. The thesis introduces the actual approaches in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 2. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
  • Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Vzhledem k použití citlivých firemních údajů prosím o odložení zveřejnění o 3 roky.
Regarding to the usage of sensitive company information, please postpone the publication for 3 years

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.