Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech – Mgr. Markéta MACOUNOVÁ
Mgr. Markéta MACOUNOVÁ
Diplomová práce
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Pronunciation styles in spoken advertising radio spots
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat současný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu vybraných rozhlasových reklamních spotů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled poznatků z jednotlivých oblastí mluvené řeči, reklamy a rozhlasu. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných rozhlasových reklamních spotů vysílaných v roce 2006 na celoplošných …víceAbstract:
Describe present status of talking speech and specify the level of an accomplishments spe-ech from different broadcasted advertising parts is the aim of this diploma work. Theoretic part shows a short briefing, pieces of knowledge from each part of talking spe-ech, advertising and radio. The main part of this project is about analyses selected broadcasted promotional parts cho-sen during an year 2006 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4952
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACOUNOVÁ, Markéta. Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Barbora VJACLOVSKÁ -
Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Josef KOLÁŘ -
Výslovnostní styly RTV reklamních spotů
Martina BARTONÍKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Jiří CHUM -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Tereza RYCHNOVSKÁ -
Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech
Vendula OBDRŽÁLKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Petra ŠIMŮNKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín
Tomáš MALÁR