Bc. Markéta SEMERÁDOVÁ

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s. r. o.

Analyse der Kommunikationsstrategie der Akquisition neuen Kunden der Firma Interpromotion, s. r. o.
Anotace:
Bakalářskou práci jsem zpracovávala ve firmě INTERPROMOTION, s. r. o. na téma: {\clqq}Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy INTERPROMOTION, s. r. o.``. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části {--} teoretické jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci, vysvětlení základních marketingových pojmů a členění marketingového mixu. Druhá část {--} analytická je věnována …více
Abstract:
Die Bakkalaureatarbeit bearbeitete ich in der Firma INTERPROMOTION, s. r. o. zum Thema: {\clqq}Analyse der Kommunikationsstrategie der Akquisition neuen Kunden der Firma INTERPROMOTION, s. r. o.``. Diese Arbeit ist in zwei Teile gegliedert. In erstem theoretischem Teil orientierte ich mich an Marketingkommunikation, Aufklärung der wichtigsten Marketingbegriffen und Gliederung des Marketing-Mix. Der …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6979

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEMERÁDOVÁ, Markéta. Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika