Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s. r. o. – Bc. Markéta SEMERÁDOVÁ
Bc. Markéta SEMERÁDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s. r. o.
Analyse der Kommunikationsstrategie der Akquisition neuen Kunden der Firma Interpromotion, s. r. o.
Anotace:
Bakalářskou práci jsem zpracovávala ve firmě INTERPROMOTION, s. r. o. na téma: {\clqq}Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy INTERPROMOTION, s. r. o.``. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části {--} teoretické jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci, vysvětlení základních marketingových pojmů a členění marketingového mixu. Druhá část {--} analytická je věnována …víceAbstract:
Die Bakkalaureatarbeit bearbeitete ich in der Firma INTERPROMOTION, s. r. o. zum Thema: {\clqq}Analyse der Kommunikationsstrategie der Akquisition neuen Kunden der Firma INTERPROMOTION, s. r. o.``. Diese Arbeit ist in zwei Teile gegliedert. In erstem theoretischem Teil orientierte ich mich an Marketingkommunikation, Aufklärung der wichtigsten Marketingbegriffen und Gliederung des Marketing-Mix. Der …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6979
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEMERÁDOVÁ, Markéta. \textit{Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/9gashw/.
Jak správně citovat práci
SEMERÁDOVÁ, Markéta. Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kyllarová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Štěpánka Potočková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Michael Nitsche -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová