Užití umělé inteligence ve fázi evokace – Mgr. Otto SUCHÁNEK
Mgr. Otto SUCHÁNEK
absolventská práce studenta CŽV
Užití umělé inteligence ve fázi evokace
Use of artificial intelligence in the evocation phase
Anotace:
Tato práce analyzuje využití umělé inteligence ve fázi evokace kritického myšlení. Zaměřuje se na to, jak umělá inteligence podporuje a rozvíjí schopnosti studentů pracovat s informacemi. Cílem je poskytnout pohled na roli umělé inteligence při podpoře kritického myšlení a představit inovativní přístupy k modernizaci vzdělávání.Abstract:
This thesis analyzes the use of artificial intelligence in the evocation phase of critical thinking. It focuses on how artificial intelligence supports and develops students' abilities to work with information. The aim is to provide insight into the role of artificial intelligence in fostering critical thinking and to present innovative approaches to modernizing education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Smolka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUCHÁNEK, Otto. Užití umělé inteligence ve fázi evokace. Ostrava, 2024. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaceloživotní / obor:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Práce na příbuzné téma
-
Návrh aplikace umělé inteligence v bezpečnosti organizace
Lukáš Karel -
Umělá inteligence v nových médiích: estetická autonomie od robotické malby po neuronovou síť
Alžběta Slámová -
Myšlení a etika umělé inteligence
Karolína Krutinová -
Kritická reflexe generativní umělé inteligence
Matej Martinec -
Rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka a literatury v 5. ročníku ZŠ (na základě metod kritického myšlení)
Iva Janoušová