Bc. Leona VYSLOUŽILOVÁ

Bakalářská práce

UV mapování v Blenderu\nl{}

UV mapping in Blender\nl{}
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakteristika prostředí 3D grafického programu Blender v jeho aktuální verzi, zaměřena zejména na materiálové vlastnosti a nanášení textur. Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část obsahuje charakteristiku programu Blender, především nástrojů týkajících se UV mapování a nanášení textur na modely. Také obsahuje charakteristiku programu Gimp, zaměřenou …více
Abstract:
The aim of this bachelor` s project is characteristic of setting 3D graphic programme Blender in its actual version, targeting especially to the material qualities and spreading the textures. The bachelor` s project consists of several parts. The theoretical part contains the characteristics of programme Blender, especially the tools conected to UV mapping and spreading the textures onto the models …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Identifikátor: 9178

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYSLOUŽILOVÁ, Leona. UV mapování v Blenderu\nl{}. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.