Gymnaziální učitel hudební výchovy v době prezenční a distanční výuky – Ivana ŠUPINOVÁ
Ivana ŠUPINOVÁ
Bakalářská práce
Gymnaziální učitel hudební výchovy v době prezenční a distanční výuky
A grammar school teacher of music at the time of in-school and online teaching
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá gymnaziálním učitelem hudební výchovy v době prezenční a distanční výuky. Cílem této práce je zjistit, jak se staví gymnaziální učitelé hudební výchovy k vybraným aspektům učitelské profese a jak se mění profil gymnaziálního učitele hudební výchovy v době prezenční a distanční výuky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž teoretická část se zabývá profesí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a grammar school teacher of music at the time of in-school and online teaching. The aim of this thesis is to discover how grammar school music teachers respond to selected aspects of their profession and how the attitude of the grammar school music teacher changes during in-school and online learning. The bachelor's thesis consists of a theoretical and a practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Veronika Ševčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUPINOVÁ, Ivana. Gymnaziální učitel hudební výchovy v době prezenční a distanční výuky. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání / Hudební výchova - Český jazyk a literatura (se zaměřením na vzdělávání, pro SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Mezipředmětové vztahy v hudební výchově - projektové vyučování
Marie KYSELOVÁ -
Mezipředmětové vztahy v hudební výchově - projektové vyučování
Marie KYSELOVÁ -
Metodika práce s pěveckým sborem pro učitele hudební výchovy jako začínajícího sbormistra
Petra Stupňová -
Problémy pedagogické práce začínajícího versus zkušeného učitele/učitelky hudební výchovy - srovnání kasuistik
Adéla RONČKOVÁ -
Péče o klienty dětského domova po ukončení ústavní výchovy
Alena Novotná -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová