Pojetí výuky literární výchovy na 1. stupni ZŠ – Barbora Šiková
Barbora Šiková
Diplomová práce
Pojetí výuky literární výchovy na 1. stupni ZŠ
The Concept of Teaching Literary Education at Primary School
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na literární výchovu a podobu její výuky na prvním stupni základní školy. Cílem diplomové práce je popsat přístup učitelů k této výuce. Teoretická část práce se zabývá terminologickým vymezením literární výchovy a představením východisek o možných přístupech a metodách práce ve výuce literární výchovy. Praktická část práce se zabývá kvalitativním výzkumem a následně jeho …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the literary education and the form of its teaching in primary education. The aim of diploma thesis is to describe the teacher's approach to this teaching. The theoretical part of the thesis deals with the terminological definition of the literary education and the presentation of the starting points about possible approaches and methods of work in the teaching of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šiková, Barbora. Pojetí výuky literární výchovy na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Přístupy k výuce témat souvisejících s předsudky a stereotypy v rámci výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Kristýna TANCEROVÁ -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková -
Moderní přístupy k výuce Java
Miroslav Lučkai -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Kontextuální přístupy k interpretaci ve výuce literatury na SŠ
Terezie Dvořáčková -
Přístup učitelů k výuce finanční gramotnosti v nižším sekundárním vzdělávání
Nikol Šigutová