ÚZKOSTNÉ DĚTI MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU VE VÝUCE NÁBOŽENSTVÍ – Věra SAMCOVÁ
Věra SAMCOVÁ
Bakalářská práce
ÚZKOSTNÉ DĚTI MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU VE VÝUCE NÁBOŽENSTVÍ
Anxious Children of Younger School Age in Religious Education
Anotace:
Práce je zaměřena na úzkostné děti mladšího školního věku ve výuce náboženství. První část práce obsahuje definice a rozlišení pojmů úzkost a strach, popisuje úzkostné dítě z pohledu psychologie. V práci jsou uvedeny faktory ovlivňující zvýšenou úzkost u dětí (vrozené dispozice, rodina, škola, krizové životní události), z pohledu vývojové psychologie je popsán mladší školní věk.Práce se zabývá i pedagogickou …víceAbstract:
The work is focused on anxious children of younger school age in religious education. The first part of the work contains definitions and differentiation of the concept anxiety and fear. There are anxious children described from a view of psychology. There are named main factors influencing increased anxiety (natural dispositions, family, school, difficult living situations). Younger school age is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010
Zveřejnit od: 30. 3. 2010
Identifikátor:
13867
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Muchová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAMCOVÁ, Věra. ÚZKOSTNÉ DĚTI MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU VE VÝUCE NÁBOŽENSTVÍ. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Náboženská výchova a etika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Efektivní komunikace s žáky na základních školách speciálních
Markéta BĚLINOVÁ -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Komunikace s pacienty s afázií a poruchou polykání
Eliška Kocábková -
Komunikace s osobami s postižením z pohledu pracovníků ve veřejném sektoru
Ivana Culková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Relaxace s imaginačními cvičeními jako prostředek k otevření komunikace s dětmi se speciálními potřebami
Alžběta Muroňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva