Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína – Mgr. Ilona STEINEROVÁ
Mgr. Ilona STEINEROVÁ
Diplomová práce
Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína
Position of image in corporate identity of organization - Municipal authority of Zlin
Anotace:
Práce je pohledem na corporate identity, která je východiskem pro pozitivní image. Definu-je jednotlivé součásti corporate identity jak v teoretické rovině, tak v praktické na příkla-du statutárního města Zlína. Ukazuje, jak pozitivní image organizace ovlivňují její zaměst-nanci, neboť úspěch organizací se odvíjí od spokojených zaměstnanců, kteří jsou jedním z důležitých referenčních zdrojů a ovlivňují …víceAbstract:
This work is focused on corporate identity that is one of the resources for positive image. It defines parts of corporate identity in theoretical bases and also practical example on Mu-nicipal Authority of Zlin. It snows how employees influence positive image of organiza-tion, because it is said, that satisfied employees means successful organization. Employees are one of very important sources of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEINEROVÁ, Ilona. Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Margarita Zidarova -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová