Analýza efektivity Cialdiniho principů prodeje ve vybrané firmě – Petr Těšík
Petr Těšík
Bakalářská práce
Analýza efektivity Cialdiniho principů prodeje ve vybrané firmě
Analysis of Cialdini's sales principles efficiency in chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá psychologií přesvědčování a její aplikací v běžném životě, zejména tedy Cialdiniho principům přesvědčování. Cílem této práce je zjistit informovanost obchodních zástupců zkoumané firmy, tedy firmy Agrocentrum ZS, v problematice přesvědčování, dále aplikaci v praxi a zjistit názory a zkušenosti respondentů v této oblasti. Teoretická část se týká definic přesvědčování …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with psychology of persuasion and its application in everyday life, especially Cialdini's principles of persuasion. The goal of this thesis is to find a level of knowledge of persuasion in the surveyed company, the firm Agrocentrum ZS, practical application and finding out the opinions and experience of the respondents in this field. The theoretical part refers to the definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jiří Čeněk, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TĚŠÍK, Petr. \textit{Analýza efektivity Cialdiniho principů prodeje ve vybrané firmě}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9j87je/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Metody přesvědčování, praktické využití
Markéta Jurkovič -
Prostředky persvaze a manipulace ve válečném zpravodajství (teze disertační práce)
Jaroslava Nováková -
Prostředky persvaze a manipulace ve válečném zpravodajství
Jaroslava Nováková -
PROSTŘEDKY MANIPULACE A PERSVAZE V PROJEVECH ČESKÝCH A ČESKOSLOVENSKÝCH PREZIDENTŮ
Markéta KHODLOVÁ -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
PRVKY PŘESVĚDČOVÁNÍ A MANIPULACE V TITULCÍCH DENNÍHO TISKU V LIDOVÝCH NOVINÁCH
Katarzyna Wawrzyńska
Název
Vložil
Vloženo
Práva