Význam práce asistenta pedagoga u osob se specifickými vzdělávacími potřebami – Martina FRANKOVÁ
Martina FRANKOVÁ
Bakalářská práce
Význam práce asistenta pedagoga u osob se specifickými vzdělávacími potřebami
The importance of the work of assistant teacher of students with special needs
Anotace:
Cílem práce je poukázat na přínos práce asistenta pedagoga, zjistit důvody výběru povolání, možnosti pomoci ostatním žákům, ohodnocení práce ale poukázat na úskalí této práce.Bakalářská práce obsahuje teoretické informace o možnostech vzdělávání osob se specifickými potřebami, základní pojmy, názory, pohledy na práci oslovených asistentů pedagoga. Definování specifických vzdělávacích potřeb, formy …víceAbstract:
The thesis deals with a research of the profession of a teaching assistant for pupils with special educational needs. It provides theoretical information about possibilities in education, basic terms, views and opinions on work of addressed teaching assistants. The dissertation is divided into theory and practical application.Thetheoretical part definesspecialeducationalneeds, formsofeducation, schoolintegration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRANKOVÁ, Martina. Význam práce asistenta pedagoga u osob se specifickými vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Role asistenta pedagoga na základní škole u žáků s vybranými specifickými poruchami učení
Lucie Krišalová -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Účinná součinnost pedagoga, asistenta pedagoga a speciálního pedagoga při vzdělávání dítěte se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností
Dana Kubrychtová -
Funkce asistenta pedagoga u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole
Dana Zouharová Lučeničová -
Přínos práce asistenta pedagoga v rámci působení v mateřské škole a na prvním stupni základní školy
Gabriela HODOVÁ -
Role asistenta pedagoga při edukaci žáků v internátním zařízení Obchodní akademie Olgy Havlové, Janské Lázně.
Veronika Korfová -
Potreby a rozvoj vzdelávania vo finančnej správe
Miroslav Brňák
Název
Vložil
Vloženo
Práva