Propagace studia PEF v rusky mluvících zemích – Anastasiia Alekseeva
Anastasiia Alekseeva
Bakalářská práce
Propagace studia PEF v rusky mluvících zemích
Promotion of the FBE in Russian speaking countries
Anotace:
V současné době v České republice je pozorován nárůst počtu studentů z rusky mluvících zemí, kteří mají zájem o získání vysokoškolského vzdělání. Daná skutečnost poskytuje Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně dobré příležitosti pro přilákaní zahraničních studentů a zvýšení kvality studia prostřednictvím nárůstu konkurence. Cílem dané bakalářské práci je návrh elektronické propagační …víceAbstract:
A visible increase in the number of students from Russian speaking countries, who are interested in obtaining higher education, is observed nowadays in the Czech Republic. This fact provides a good opportunity for the Faculty of Business and Economics of Mendel University in Brno to attract foreign students and improve the quality of the study process due to the strong competition among the applicants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Unequal access to higher education in Central and Eastern Europe between 1946-1989
Ondřej Malina -
Effectiveness of Agricultural Higher Education in Vietnam - case study of 5 selected universities
Phuong Thao Nguyen -
An Argument for the U.S. Higher Education Bubble
Barbora Kasanová -
Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
Jiřina ŠINKOVÁ -
Political Promotion of Heads of States across European Union
Natália Korcoňová -
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Marcel Vraný -
Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B
Ondřej Vrtěl -
Sociální sítě jako nástroj teroristických organizací
Mariia Zoria