Marketingová strategie strojírenské firmy – Bc. Karolína Horáková
Bc. Karolína Horáková
Diplomová práce
Marketingová strategie strojírenské firmy
Marketing Strategy for a Mechanical Engineering Firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního podniku a navržení marketingové strategie s ohledem na specifika daného trhu. V rámci teoretické části jsou zpracována východiska pro praktickou a projektovou část této práce. Obsahem teoretické části je výklad marketingu na B2B trzích, marketingového mixu, specifika pro mezinárodní …víceAbstract:
This Master's thesis deals with analysis of the marketing environment, evaluation of the current state of marketing communication and the proposal of a marketing strategy for a specific company, with careful consideration for some issues particular to the industry. The theoretical section lays the foundation for some points which are explored in the practical and the project sections. This section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Karolína. Marketingová strategie strojírenské firmy. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Anna Křižáková -
Marketingová komunikace emisních cílů ŠA ve vztahu k B2B trhu
Marek Olič -
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Veronika Jakubová -
Využití nástrojů marketingové komunikace v praxi podniku B2B
Jiří Fíla -
Propagace na B2B trhu
Tereza Korábová -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ