Alternativní způsoby vzdělávání na základních školách – Lenka JOHNOVÁ
Lenka JOHNOVÁ
Bakalářská práce
Alternativní způsoby vzdělávání na základních školách
Alternative ways of education in primary schools
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje přeměnu školství. S přeměnou školství je také spjat vznik alternativních škol, což je také stěžejní téma této bakalářské práce. Zaměřuje se na zjištění informovanosti a znalostí v oblasti alternativního vzdělávání, dále se zabývá jeho existencí a možností využití. Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje přeměnu školství …víceAbstract:
This bachelor thesis describes conversion of education. The change of education is related to the formation of alternative schools, which is the main topic of this bachelor thesis. If focuses on awareness and knowledge connected with alternative education, about the existence of alternative education it self and its usages. This bachelor thesis is dividend into two parts which include the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Vít Horák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOHNOVÁ, Lenka. Alternativní způsoby vzdělávání na základních školách. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Škola jako totální instituce pohledem politické antropologie
Barbora Kubová -
Škola jako heteronormativní instituce
Veronika Kusá -
Škola jako instituce podporující kulturní tradice v regionálním prostředí
Veronika Mádlová -
Mateřská škola jako primární instituce výchovy ke zdraví.
Miroslava KÖHLEROVÁ -
Střední školy jako instituce celoživotního učení
Šárka LONGAUEROVÁ -
Zámek Žďár nad Sázavou jako instituce pro vzdělávání
Lucie Fialová -
Význam Základních uměleckých škol jako výchovně-vzdělávací instituce z pohledu pedagogů
Kateřina Kessnerová -
Hodnocení jako efektivní nástroj řízení školy či vzdělávací instituce
Věra Keleová