Bc. Petr Neckař
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Business marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku a návrhem zlepšujících opatření na základě analýzy jejího současného stavu. Zvoleným objektem zkoumání pro účely práce je společnost NEST 3D Design, která se zabývá zakázkovým 3D tiskem. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou na základě prostudování odborné literatury vysvětleny pojmy související s …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of the selected company and the proposal of improvement measures based on the analysis of its current state. The chosen object of investigation for the purposes of the work is the company NEST 3D Design, which deals with custom 3D printing. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, concepts related to marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Ladislav Ulrych, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva