Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený sektor firem v České republice – Bc. Lucie BOUBLÍKOVÁ
Bc. Lucie BOUBLÍKOVÁ
Diplomová práce
Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený sektor firem v České republice
The analysis of recruitment on the internet in choosen sector of companies in the Czech Republic
Anotace:
Předložená studie je zaměřena na recruitment na internetu firem, které jsou členy Sdružení dopravních podniků ČR. Hlavním výzkumným cílem je zjistit, jak vybrané společnosti využívají internet k získávání zaměstnanců. První část je věnovaná teoretickému vstupu do problematiky, který je dále potřebným podkladem pro empirickou část. Nejdříve je rozebrán pojem marketing na internetu, a to hlavně se zaměřením …víceAbstract:
Following study is focused on online recruitment of the companies, which are members of Czech group of transport companies (Sdružení dopravních podniků ČR). The main research aim is to determine how the selected companies use the internet for recruitment activities. The first part of this study is explaining the theoretical background of this topic. The theoretical part is then used as the base for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUBLÍKOVÁ, Lucie. Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený sektor firem v České republice. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Tereza VESELÁ -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR
Lucie FRNOCHOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing malých a středních vietnamských obchodů s potravinami na území ČR
Yen Hai Hoang -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Vliv marketingu streamovacích služeb na obyvatele ČR
Nikola Houšková -
Politický marketing na sociálních sítích ve volbách v ČR
Jan Václav Kašpar -
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
Bohdana Semiusova -
Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republice
Zuzana JÍLKOVÁ