Ing. Ondrej Panák

Diplomová práce

Řízení hodnoty pro zákazníka v polygragrafickém podniku

Value-based management in graphic arts company
Anotace:
V prvej časti sa práca zaoberá hodnotou pre zákazníka z hľadiska jej všeobecnej charakterizácie rôznymi autormi. Rovnako sú popísané i dimenzie, v ktorých zákazník hodnotu vníma. Práca sa pozerá na hodnotu v marketingovom kontexte. Hlavným zámerom bolo zmapovať, ako sú v literatúre prezentované postupy, ako v podniku riadiť hodnotu pre zákazníka. Najobšírnejšie sú spracované praktické koncepty Kordupelského …více
Abstract:
The first section of this paper focuses on the concept of customer value dimensions as defined by peer studies. The text perceives customer value in a wider marketing context. The main purpose of this study was to find out in the literature what approaches other authors have to managing customer value in a company. The wider concepts by Kordupelsky and de Bonis are described with a brief reference …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Panák, Ondrej. Řízení hodnoty pro zákazníka v polygragrafickém podniku. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Magisterský studijní program / obor:
Chemie a technická chemie / Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu