Bc. Hana KALINOVÁ

Diplomová práce

Městský marketing v teorii a praxi

The City marketing of Most and Chomutov
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice městského marketingu z teoretického i praktického hlediska. Zabývá se jeho vznikem, obsahem, problémy implementace v podmínkách České republiky. V praktické části se věnuje marketingu dvou měst Ústeckého kraje - Mostu a Chomutova.
Abstract:
The diploma thesis is focused on the city marketing in the theory and practice, it describes its formation, matter, problems with implementation in the Czech Republic. The second part is focused on the city marketing of two municipalities in Ústí-Region - Most and Chomutov.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor: 37566

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Mgr. Jiří Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KALINOVÁ, Hana. Městský marketing v teorii a praxi. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management