Městský marketing v teorii a praxi – Bc. Hana KALINOVÁ
Bc. Hana KALINOVÁ
Diplomová práce
Městský marketing v teorii a praxi
The City marketing of Most and Chomutov
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice městského marketingu z teoretického i praktického hlediska. Zabývá se jeho vznikem, obsahem, problémy implementace v podmínkách České republiky. V praktické části se věnuje marketingu dvou měst Ústeckého kraje - Mostu a Chomutova.Abstract:
The diploma thesis is focused on the city marketing in the theory and practice, it describes its formation, matter, problems with implementation in the Czech Republic. The second part is focused on the city marketing of two municipalities in Ústí-Region - Most and Chomutov.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
37566
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Mgr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALINOVÁ, Hana. Městský marketing v teorii a praxi. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nástrojů marketingové komunikace ve vybraném regionu
Kamila Konárková -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová