Lucie RŮŽIČKOVÁ

Bakalářská práce

Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu

Recommendations for strengthening the brands "Bon Pari" and "JOJO" in the Czech market
Abstract:
This thesis focuses on brand building. It comprises a theoretical and an analytical section. The scope of the theoretical part is brands and their management, using knowledge extracted from literary sources. Studies have shown which brands are the most valuable and which are the most trusted. As we live in the Czech Republic, research into the relationship of Czech consumers to brands could not be …více
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky, její budování a posílení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části jsou poznatky, týkající se značky a jejího řízení, které byly získány z literárních zdrojů. Jsou zde také zahrnuty studie, které poskytují obrázek nejen o nejhodnotnějších značkách současnosti, ale i o značkách, kterým spotřebitelé nejvíce důvěřují …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor: 19573

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RŮŽIČKOVÁ, Lucie. Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe