Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu – Lucie RŮŽIČKOVÁ
Lucie RŮŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu
Recommendations for strengthening the brands "Bon Pari" and "JOJO" in the Czech market
Abstract:
This thesis focuses on brand building. It comprises a theoretical and an analytical section. The scope of the theoretical part is brands and their management, using knowledge extracted from literary sources. Studies have shown which brands are the most valuable and which are the most trusted. As we live in the Czech Republic, research into the relationship of Czech consumers to brands could not be …víceAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky, její budování a posílení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části jsou poznatky, týkající se značky a jejího řízení, které byly získány z literárních zdrojů. Jsou zde také zahrnuty studie, které poskytují obrázek nejen o nejhodnotnějších značkách současnosti, ale i o značkách, kterým spotřebitelé nejvíce důvěřují …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
19573
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Lucie. Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací
Monika Bačová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová