Personalizované přepravní obaly a jejich využití v marketingu – Bc. Eliška Svobodová
Bc. Eliška Svobodová
Diplomová práce
Personalizované přepravní obaly a jejich využití v marketingu
Personalized transport packaging and its use in marketing
Anotace:
Cílem této práce je zjištění postojů spotřebitelů k možnostem marketingového využití přepravních obalů. Dílčími cíli je zjištění aktuálního stavu využití personalizovaných přepravních obalů na trhu a zjištění atributů, které jsou na přepravních obalech pro spotřebitele rozhodující. Pro ověření těchto vztahů byla provedena analýza aktuálního využití personalizovaných přepravních obalů, následovaná marketingovým …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the attitudes of consumers to the possibilities of marketing use of transport packaging. The partial goals are to find out the current state of use of personalized transport packaging on the market and to determine the attributes that are crucial for consumers on transport packaging. To verify these relationships, an analysis of the current use of personalized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva