Projekt vnitrofiremní komunikace ve společnosti KSK BONO, s.r.o. – Bc. Lucie JÓROVÁ
Bc. Lucie JÓROVÁ
Diplomová práce
Projekt vnitrofiremní komunikace ve společnosti KSK BONO, s.r.o.
Project of internal communication in company KSK BONO s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnitrofiremní komunikací ve firmě KSK BONO s. r. o. První část této práce přináší přehled o literárních poznatcích zabývajících se problematikou ko-munikace uvnitř firmy. Tím je stanovena výchozí podoba pro analytickou část práce. Tím je stanovena výchozí podoba pro analytickou část práce, ve které je věnována pozornost stávající podobě interní komunikace a informačním tokům …víceAbstract:
The master thesis discusses internal communication in KSK BONO s. r. o. The first part of this work brings view of literary finding, which deals with dilemma of internal communi-cation. Thereby is set out starting position for analytical part of my work. In analytical part is paid attention to existing form of internal communication and information flows in com-pany. The questionnaire survey was chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JÓROVÁ, Lucie. Projekt vnitrofiremní komunikace ve společnosti KSK BONO, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Alžběta Litvanová -
Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky
Kristýna Lekešová -
Efektivní komunikační strategie
Lucie Drahošová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Komunikační strategie vybraného podniku
David Chalupa