Značka v chemickém průmyslu a její budování – Eliška Fialová
Eliška Fialová
Bakalářská práce
Značka v chemickém průmyslu a její budování
Brand in chemical industry and branbuilding
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku značky, a to konkrétně v chemickém průmyslu. Na základě rešerše odborné literatury je definován pojem značka a její atributy. Dále je vymezen pojem hodnota značky a způsoby jejího stanovení, stejně jako význam značky pro podnik, ale i pro zákazníka. Další část práce se věnuje různým strategiím, které lze využít při řízení a budování značek. Praktická část …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of the brand, namely in the chemical industry. Based on a literature research, the term "brand" and it´s attributes are defined.. The concept of brand value and its determination and also the importance of the brand for the company as well as for the customer are also defined. The next part deals with various strategies that can be used in brand management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fialová, Eliška. Značka v chemickém průmyslu a její budování. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
Vera Khlebnikova -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka