Vyhodnocení veletržních aktivit firmy působící ve strojírenském odvětví – Jana Kammererová
Jana Kammererová
Bakalářská práce
Vyhodnocení veletržních aktivit firmy působící ve strojírenském odvětví
Evaluation of trade fair activities of a company operating in the mechanical engineering sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu se zaměřením hlavně na veletrhy. Jejich významem v dodavatelsko-odběratelských vztazích. V práci jsou zkoumány veletržní aktivity vybraného podniku. Dále je zde zpracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku. K formulaci doporučení přispělo dotazníkové šetření.Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communication in the industrial market especially on trade fairs and their importance in close buyer–supplier relationships. The work examines the trade fair activities of the selected company. Furthermore, an analysis of the external and internal environment of the company is processed. A questionnaire contributed to the formulation of the recommendations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová