Ochrana spotřebitele se zaměřením na koupi zboží v obchodě – Markéta Bednářová
Markéta Bednářová
Bakalářská práce
Ochrana spotřebitele se zaměřením na koupi zboží v obchodě
Consumer protection in the retail market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou platné právní úpravy ochrany spotřebitele v českém právním řádu. Obsahuje i nástin práva Evropských společenství a jsou definovány základní pojmy dle jednotlivých zákonů. Předmětem bližšího zkoumání jsou jednotlivá práva spotřebitelů a povinnosti prodávajících při uzavírání kupní smlouvy.Práce pojednává o státních orgánech, které dozírají na ochranu spotřebitele …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on analyzing the contemporary legal regulations of consumer protection, as enshrined in Czech legal order. It also outlines the basic function and structure of the European Communities legislation, and defines the essential terms accordingly. Rights of consumers and responsibilities of sellers, when entering into a contract of purchase, are subjected to a detail study. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Jitka Mráčková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní kupní smlouva v judikatuře a v evropském „soft law“ (vybrané otázky) a možný dopad přijetí návrhu Nařízení Evropského parlamentu a Rady o společné právní úpravě prodeje (COM 2011, 635)
Tomáš Miketa -
Vývoj a porovnání průběhu oddlužení a konkursu v České republice a ve Slovenské republice z pohledu věřitele
Tereza Tomková -
Behaviorální ekonomie a její vliv (jako inspirace a korektiv) na soukromoprávní úpravy
Tereza Nováková -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
Elvira Sharafutdinova -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing
Daniya Dyussengulova -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova
Název
Vložil
Vloženo
Práva