Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh – Bc. Martina Jiroutková
Bc. Martina Jiroutková
Diplomová práce
Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh
Information support during launching of the new product on the pharmaceutical market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá informační podporou při zavádění nového produktu na farmaceutický trh a specifiky pro tento trh. V teoretické části je vysvětlena podstata hodnoty pro zákazníka, hodnotového řetězce a hodnotové sítě, dále je pozornost věnována způsobům komunikace informací o novém produktu zákazníkům a vymezení procesu zavádění nového produktu na farmaceutický trh, který je v určitých …víceAbstract:
This thesis is dealing with information support during launching of the new product on the pharmaceutical market and its specifics for this market. In the theoretical part, there is explained essence of customer value, value chain and value network. Subsequently, attention is paid to defining forms of communication of informations about a new product to customers. Further, this work deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jiroutková, Martina. Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Zavádění nového produktu na trh
Filip Štandl -
Zavádění nového produktu na trh
Lucie Kratochvílová -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Veronika Mušinská -
Zavádění nového produktu na trh
Andrea Paulyová