Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani – Bc. Alena ŠULDOVÁ
Bc. Alena ŠULDOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani
Case study of Techmania Science Center and Experimentarium in Copenhagen in relation to marketing issue
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teoretickým úvodem do problematiky cenové politiky pro science centra na základě poznatků ze zážitkové ekonomiky. Dále analyzuje jednotlivé kroky stanovení cen kodaňského Experimentaria a plzeňské Techmanie. Tato práce také představuje možnost jak studovat chování zákazníků v science center a jak tento způsob studia byl aplikována v praxi v obou science centrech. Ve třetí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the theoretic introduction to the problematic of pricing policy of science centers in general on the base of knowledge of experience economy. It includes an analyze of a price strategy based on the theory of value for the costumer. This analyse is done for the case of Experimentarium the science center in Copenhagen, Denmark and Techmania Science Center, which is situated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULDOVÁ, Alena. Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry
Barbora VUOVÁ -
Science centra: vznik, poslání, proměny - zaměřené na science centrum Techmania
Monika BROULÍKOVÁ -
Finanční analýza Techmania Science Center o.p.s.
Šárka Němečková -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center
Tereza VLČKOVÁ -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média
Lucie RIEDLOVÁ