Tereza Bagarová

Bakalářská práce

Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z

The influence of private labels on the shopping behaviour of the generation Z consumer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele generace Z při nákupu produktů privátních značek. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů jsem zjistila, že nejdůležitějšími faktory jsou cena zboží, především pro domácnosti s nízkým příjmem, kvalita výrobku a také vlastní zkušenost s produktem privátní značky. Pozitivním zjištěním je fakt …více
Abstract:
The Bachelor thesis is dealing with identification of factors, which affects the behaviour of consumers generation Z at buying products of private labels. I found out, based on the results of my questionnaire survey and deep conversations, that the most important factors are goods price, especially for households with low income, the quality of product and also personal experience with product of private …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta