Drama jako prostředek k rozvíjení kompetence řešení problémů – Pavlína ŠLOROVÁ
Pavlína ŠLOROVÁ
Bakalářská práce
Drama jako prostředek k rozvíjení kompetence řešení problémů
Drama as an instrument to develop problem solving competence
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dramatem a jeho využitím při práci s předškolními dětmi, zvláště v situacích řešících problém. Mým cílem bylo najít souvislosti mezi dětskými problémy a dramatickými konflikty, vyzdvihnout pozitivní stránku této zkušenosti. - Popsala jsem možnosti, které nabízí uplatnění dramatu vzhledem k rozvoji kompetence řešení problémů u dětí předškolního věku. - Popsala a porovnala …víceAbstract:
My thesis is devoted to drama and the use of drama in work with pre-school children, especially in situations dealing with solving problems. The aim of that was to find connection between problems of preschool children and dramatic conflicts and to highlight positive aspect of such experience. - In my thesis I described how we could use drama to develop the children´s competence of solving problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011
Zveřejnit od: 4. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLOROVÁ, Pavlína. Drama jako prostředek k rozvíjení kompetence řešení problémů. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Působnost a pravomoci vybraných orgánů územních samosprávných celků a jejich kompetence k řešení mimořádných událostí a krizových situací
Šárka Uhrová -
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Richard Macků -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů dramatickými aktivitami u dětí v mateřské škole
Tamara KUČEROVÁ -
Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů
Lenka KOŘÍNKOVÁ -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Pavla Nývltová