Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment – Bc. Michaela Jelenová
Bc. Michaela Jelenová
Diplomová práce
Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment
Using Internet Memes In Marvel Entertainment's Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na společnost Marvel Entertainment, LLC, internetové memy a možnosti jejich využití v marketingové komunikaci značky. Cílem práce je zjistit, zda mohou internetové memy efektivně fungovat jako reklamní nosiče a zda internetová komunita kolem tohoto fenoménu souhlasí s takovým použitím. Při pokusu naplnit tento cíl byla provedena obsahová a sémiotická analýza existujících …víceAbstract:
This thesis focuses on Marvel Entertainment, internet memes and the possibilities of using this phenomenon in marketing communication of the brand. The goal is to discover whether internet memes can effectively work as advertising vehicles or not and If the internet community around this phenomenon would accept such usage. To fulfill this goal there was content and semiotic analysis of existing Marvel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELENOVÁ, Michaela. \textit{Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9qg4qf/.
Jak správně citovat práci
Jelenová, Michaela. Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy
Michaela Jelenová -
Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin
Marta Nosková Žurková -
Komunikační strategie společnosti MARVEL GYM s.r.o.
Jan Míchal -
Analýza a budoucnost elektronického trhu pro zábavní průmysl a média
Vít Horák -
Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu
Nicolle Tošovská -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
Prohlubování krize mužské identity. Jak cestu k dospělé maskulinitě ovlivňuje absence otců, sociální sítě a pornografický průmysl.
Lucie SVOBODOVÁ