Projekt vstupu společnosti OKIN na český trh – Jerome ERNOTTE
Jerome ERNOTTE
Diplomová práce
Projekt vstupu společnosti OKIN na český trh
Project of Entry on Czech Market for Company OKIN
Abstract:
The purpose of this thesis is to offer a project of entry for the Czech Republic and more particularly for an experimental project in the Region of Zlín. The Czech Project is mo-mentarily called Okin as an anagram to Nico. A trademark shall also be used for the sales points, the name ?Barakafrit? will be used here to correspond to its Belgian pronunciation. The name Barakafrit is subject to be registered …víceAbstract:
Společnost předpokládá posun na druhou úroveň a hledá velkou příležitost, jak rozšířit své aktivity v zahraničí.Cílem této práce je nabídnout projekt penetrace pro Českou republiku a zvláště pro experimentální project v regionu Zlín. Projekt České republiky je momentálně nazýván OKIN jako přesmyčka názvu Nico.Známka se použije i pro prodejní místa, název "Barakafrit" se zde bude používat, aby odpovídal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ERNOTTE, Jerome. Projekt vstupu společnosti OKIN na český trh. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodování absolventů středních škol pro studium na vysoké škole a jejich očekávané uplatnění v porovnání s realitou na trhu práce v České republice v roce 2019
Michal Muzikář -
Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo
Nikola Bartoňková -
Bezpečnost jako sociální systém, sektory bezpečnosti a jejich funkce
David Vávra -
Vstup na český trh a marketingová komunikace franchisingové společnosti Bubbleology
Lenka Šuhájková -
Strategie řízení a měření výkonnosti mezinárodních franchisingových firem
Vendula Macháčková -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Franchising a jeho uplatnění v podmínkách maloobchodu s potravinami v České republice
Danara Ochirova -
Trh v oblasti pronájmu motorových vozidel se zaměřením na společnost Czechocar, a.s.
David Lukeš