Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem – Ing. Jana Němcová
Ing. Jana Němcová
Disertační práce
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Key factors influencing the buying decision-making process of the Generation Y consumers on the wine market
Anotace:
Disertační práce se zabývá nákupním chováním generace Y na českém trhu s vínem. Tato problematika je v současné době velmi aktuálním tématem. Hlavním cílem disertační práce bylo vytvořit model chování spotřebitele generace Y na trhu s vínem, a to na základě identifikace klíčových faktorů ovlivňujících nákupní rozhodovací proces této cílové skupiny na trhu s vínem. V návaznosti na hlavní cíl práce bylo …víceAbstract:
The dissertation thesis deals with the consumer buying behaviour of Generation Y on the Czech wine market. This issue is currently a very topical matter. The main goal of the dissertation thesis was to create a model of consumer behaviour of Generation Y on the wine market, based on the identification of key factors influencing the buying decision-making process of this target group on the wine market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Jana. \textit{Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/9r2z7x/.
Jak správně citovat práci
Němcová, Jana. Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích
David Křiček -
Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank
Natálie Štěpánková -
Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti
Ondřej Lustyk -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová