Aplikácia princípov a metód digitálního dizajnu v medicínskom a farmaceutickom priemysle – Tomáš Stanislavský
Tomáš Stanislavský
Bakalářská práce
Aplikácia princípov a metód digitálního dizajnu v medicínskom a farmaceutickom priemysle
Aplikace principů a metod digitálního designu v medicínském a farmaceutickém průmyslu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a využití principů a metod digitálního designu v medicínském a farmaceutickém průmyslu a to zejména prostřednictvím mobilních a webových aplikací. Současným primárním problémem je absence většího povědomí o problematice a přílišná opatrnost a konzervativnost vedení mnoha společností v zmíněných odvětvích. Cílem práce je analýza aktuální situace na trhu …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is focused on analysis and use of digital design principles and methods in the medical and pharmaceutical industries, namely through the use of mobile and web applications. The current primary problem is the absence of greater awareness of this matter and conservative attitudes of executives in many companies in the aforementioned industries. The goal of the thesis is the …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na analýzu a využitie princípov a metód digitálneho dizajnu v medicínskom a farmaceutickom priemysle a to najmä prostredníctvom mobilných a webových aplikácií. Súčasným primárnym problémom je absencia väčšieho povedomia o problematike a prílišná opatrnosť a konzervatívnosť vedenia mnohých spoločností v spomínaných odvetviach. Cielom práce je analýza aktuálnej situácie …víceKlíčová slova
Digitální transformace medicínská aplikace user experience webová aplikace optimalizace procesů
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Martin Charvát
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
Fortune Nwaiwu -
The impact of digital transformation – how digital transformation influences the business performance of the manufacturing industry
Anna-Maria Wassermann -
Digitální transformace HR ve vybrané organizaci.
Kristýna Šiková -
Digitální transformace v organizacích poskytujících sociální služby
Michaela Bočková -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda -
Digitální transformace obchodních modelů ve sdílené ekonomice s využitím Blockchain
David Klepáček -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Digitální transformace v sektoru bankovnictví a pojišťovnictví
Lucie Tomšíčková