Charakteristika formátu regionálních televizních stanic – Mgr. Edita HAUSNEROVÁ
Mgr. Edita HAUSNEROVÁ
Bakalářská práce
Charakteristika formátu regionálních televizních stanic
Characteristic of the region tv stations format
Anotace:
Troufám si říci, že tato práce jako první uchopila téma formátu regionálních televizních stanic se záměrem charakterizovat současný stav na scéně produkce lokálních informací v kontextu marketingových komunikací. Popisuje a analyzuje životaschopnost televizních studií v silném konkurenčním prostředí, kde jsou zbožím informace a zákazníkem divák. Od charakteristiky postavení regionálních televizních …víceAbstract:
I can say this work as the first was concerning to the theme of regional television stations with the aim to characterize the actual status on the scene of the production of local information with context to marketing communications. It describes and analyses a viability of television studios in the strong competitive area, where information is goods and the televiewer is a customer. Through charakterictics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2666
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAUSNEROVÁ, Edita. Charakteristika formátu regionálních televizních stanic. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví
Daniel Rumpík -
Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností
Agata Chromcová -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
TEXT A OBRAZ V CELOSTÁTNÍ, REGIONÁLNÍ A LOKÁLNÍ REKLAMĚ
Michal ZACH -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská