Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení. – André MAŠEK
André MAŠEK
Bakalářská práce
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
Implementation of a new digital marketing strategy for a selected company and its evaluation.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnovala analýze, návrhu a implementaci nové strategie digitálního marketingu pro kosmetický salon Guinot v Děčíně, s primárním cílem zvýšit počet platících zákazníků. Dílčí cíle představovaly zvýšení zisku a vytvoření účinnějšího způsobu distribuce novinek o produktech a službách pro- střednictvím implementace nové strategie digitálního marketingu. Pro naplnění cíle práce …víceAbstract:
This bachelor thesis focused on analyzing, creating, and implementing a new digital marketing strategy for the Guinot beauty salon in Děčín, with the primary goal of increasing the number of paying customers. Sub-goals included boosting profits and creating a more effective method of distributing news about products and services through the implementation of a new digital marketing strategy. To achieve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠEK, André. \textit{Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/9rs4kx/.
Jak správně citovat práci
MAŠEK, André. Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek