Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů – Martina Minaříková
Martina Minaříková
Bakalářská práce
Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů
The Work of Alphonse Mucha by Eyes of Consumers
Anotace:
Bakalářská práce je věnovaná Alfonsi Muchovi, jeho reklamní tvorbě a pohledu spotřebitelů na ni. Práce je rozdělená na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje historii plakátové tvorby a život a dílo Alfonse Muchy. Zabývá se také reklamou a uměním obecně, je zde popsán vztah reklamy a umění a vnímání reklamy. V praktické části jsou představeny čtyři konkrétní reklamní plakáty z …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to Alphonse Mucha, his advertising work and consumers' view of it. The work is divided into the theoretical part and practical part. The theoretical part describes history of creation of posters and life and work of Alphonse Mucha. It also deals with advertising and art in general, the relationship of advertising and art and perception of advertising are described there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Minaříková, Martina. Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Alfons Mucha a jeho tvůrčí reklamní přínos
Ondřej Viktora -
Alfons Mucha jako reklamní tvůrce nového stylu
Markéta Kratochvílová -
Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů
Veronika Rejfířová -
Venkovní reklama a umění
Jana VARNEROVÁ -
A.Mucha jako tvůrce nového reklamního stylu
Vlasta Magrotová -
NÁVRH SOUBORU PLAKÁTŮ Umění v prostoru /experimentální způsob publikování plakátu
Samuil TRENOV -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Estetika v propagandistickém umění Třetí říše - nacistické propagační plakáty ze sbírek Muzea Vysočiny Pelhřimov
Anna Kvášová