Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ – Bc. David ŠMÍD
Bc. David ŠMÍD
Diplomová práce
Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ
Possibilities of using the VEX IQ robotic kit in primary school education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím robotické stavebnice VEX IQ ve výuce informatiky na základních školách. Hlavním cílem práce je představit stavebnici VEX IQ a k této stavebnici vytvořit multimediální elektronický výukový materiál, sloužící pedagogům k seznámení s robotickou stavebnicí, k základnímu nastavení stavebnice a jejích komponentů a k využití stavebnice při výuce blokového programování v …víceAbstract:
The thesis deals with the use of the VEX IQ robotic kit in teaching computer science in primary schools. The main goal of the thesis is to introduce the VEX IQ kit and to create a multimedia electronic teaching material for this kit, which will serve teachers to get acquainted with the robotic kit, to basic setup of the kit and its components and to use the kit in teaching block programming in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Baťko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMÍD, David. Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informatiky pro základní školy a Učitelství technické výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
OVĚŘENÍ ROZVOJE ALGORITMICKÉ SLOŽKY INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ ZA VYUŽITÍ BLOKOVÉHO PROGRAMOVACÍHO PROSTŘEDÍ SCRATCH
Filip FRANK -
Programování jednodeskového počítače v blokovém programovacím jazyce pro základní školy
Nina Nikita King -
Vytvoření virtuálního přístroje na bázi objektově orientovaného programování v prostředí LabVIEW
Michal Kubáček -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Robotické stavebnice pro výuku programování na základních školách
Michael Lév -
Rozvoj kompetencí žáků ZŠ pomocí robotické stavebnice v projektové výuce
Petr Coufal -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Využití robotické stavebnice Lego Spike ve výuce na ZŠ
Michal Čvančara